Každý podnikatel, ať už nabízí služby nebo jakékoli produkty, by měl mít svoje logo. Je to jeho první vizitka, se kterou jej bude zákazník spojovat. Logo by mělo být jednoduché, díky tomu bude snadno zapamatovatelné, ale výstižné.
Na co se zaměřit při návrhu loga?
Tvorba loga by měla být pečlivě promyšlená záležitost. Při jeho navrhování je potřeba si uvědomit, pro jakou cílovou skupinu je logo určené, má oslovit širokou veřejnost nebo pouze specifickou skupinu obyvatel? Máte se zákazníkem vztahy téměř osobní nebo striktně dodržujete etiketu? Podle toho bude logo kreativní a vtipné nebo naopak konzervativní. Chcete, aby bylo logo pouze grafické, vystihující váš obor podnikání, nebo se tam objevil i název či krátký slogan? Text musí být krátký, ale opět výstižný. Bude logo černobílé nebo barevné? Chcete styl písma ozdobný nebo klasický? Kde všude bude vaše logo umístěné? Bude pouze na papíře nebo i na drobných reklamních předmětech? U druhé varianty je potřeba navrhnout logo jednodušší, aby bylo na malých plochách dobře viditelné.
Na koho se obrátit?
I když máte svoji vizi, je vhodné oslovit odborníky z oboru, kteří mají zkušenosti a praxi. Mezi takové patří kreativci z grafického studia Wolfway. Ti se zaměřují na tvorbu loga a grafickou identitu. Vzhledem k tomu, že pracují online, jsou časově velmi flexibilní. Kromě toho neplatí náklady za provoz kanceláře, takže mohou nabídnout přijatelné ceny.
Vysvětlíte jim svoji vizi, grafici připraví návrh, který dostanete k posouzení, upraví jej dle vašich případných poznámek a pak už můžete logo využívat.
Kromě loga nabízí Wolfway i tvorbu webových stránek, digitální marketing nebo tvorbu videí. Objednat si můžete také online profesionální kurz počítačové grafiky, který vedou zkušení grafičtí designéři.